O nas

Rodzina 500 szkół. Doświadczenia międzynarodowe Model wychowawczy realizowany w placówkach STERNIKa stosowany jest w trzydziestu ośmiu krajach świata. Ogółem działa ponad 500 szkół promujących ten styl edukacji. „Dzięki współpracy rodziców i szkoły nasze uczennice mają możliwość osiągania maksimum swoich możliwości – mówi Marie Therese Gibson, dyrektorka szkoły dla dziewcząt Tangara w Sydney, w Australii. – Wyrastają one na dojrzałe młode kobiety, które wywierają dobry wpływ na swoje środowisko, a przez to na społeczeństwo.” „Działamy już czterdzieści lat i jest to jakaś perspektywa, w której można ocenić efekty tego modelu – dodaje Josep Maria Barnils, prezes Europejskiego Stowarzyszenia na Rzecz Edukacji…
Częste pytania Na czym konkretnie polega wizja dobrego wychowania realizowanego w STERNIK-u? Rodzice zgadzają się co do tego, że podstawą wychowania jest naturalna rodzina oparta na trwałym związku mężczyzny i kobiety. Wychowanie jest rodzajem budowania – bardzo trudnego i wymagającego, ponieważ dotyczy człowieka. Stosując pewną analogię można porównać je do budowania domu. Domy mogą wyglądać bardzo różnie, ale zawsze muszą mieć solidne fundamenty, które jakościowo nie będą się od siebie różniły. Podobnie jest z naszymi rodzinami. Są bardzo różnorodne, każda z nich jest jedyna w swoim rodzaju, ale każdej zależy, aby ten fundament był solidny. Jak w praktyce wygląda budowanie…
Od kilkudziesięciu lat w naszych szkołach niepodzielnie panuje koedukacja. Jakiekolwiek polemiki wydają się atakiem na coś cennego, co zostało wywalczone dla dobra naszych dzieci. Należy jednak pamiętać, że wprowadzenie tej formuły organizacyjnej do szkół było skutkiem nacisków ideologicznych i nie było poprzedzone gruntownymi badaniami efektywności takiego rozwiązania.
Stanisław Kowal Dyrektor Jarosław Kubizna V-ce Dyrektor Jakub Janik Członek Rady Zarządzającej Łukasz Smoła Sekretarz Grzegorz Barasiński Wojciech Biederman Adam Wójcik Piotr Dobaj Maciej Fryźlewicz Leszek Galarowicz Jakub Janik Robert Jończyk Dariusz Kędzior Jarosław Kubizna Marek Kucharski Ewa Marcinek Mikołaj Ramirez Bartosz Rom Cristian Ruta-Fulger ks. Adam Sołomiewicz Maciej Szulik Wojciech Urbańczyk Artur Witkowski Stanisław Kowal - Dyrektor Łukasz Smoła - sekretarz Urodzony 123 dni przed rozpoczęciem obrad Okrągłego Stołu Mąż i ojciec Studia magisterskie na Wydziale Humanistycznym Uniwersytetu Pedagogicznego w Krakowie Zainteresowania: historia, sport, literatura, muzyka Grzegorz Barasiński - nauczyciel kaligrafii https://pl.wikipedia.org/wiki/Grzegorz_Barasi%C5%84ski Urodzony we Wrocławiu 1021 lat po przyjęciu…
Dla klas I - III Miesiąc Cnota Hasła tygodnia Pobożność Wrzesień Porządek 1. Wchodzę do klasy i wychodzę z niej spokojnie. 2. Odkładam rzeczy na swoje miejsce. 3. Dbam o moje książki i zeszyty. 4. Dbam o estetykę mojej klasy, szkoły i domu. Pamiętam o codziennej modlitwie Październik Pracowitość 1. Słucham uważnie tego, co mówi nauczyciel. 2. Dbam o kształt liter i czystość papieru. 3. Sam odrabiam zadania domowe. 4. Moją pracą pomagam innym. Modlę się na różańcu Listopad Przyjaźń 1. Staram się współpracować z innymi. 2. Chcę być lepszy, więc przebaczam. 3. Staram się mieć wielu przyjaciół. 4. Potrafię…

Kalendarz

loader

Użytkownicy

Odwiedza nas 5 gości oraz 0 użytkowników.

Logowanie



 
 

Napisz do nas

Jeśli masz jakiekolwiek pytania napisz do nas na adres

lukasz.smola@krakow.sternik.edu.pl

lub skorzystaj z formularza kontaktowego w dziale kontakt.

Kontakt

WIERCHY Szkoła Podstawowa
Fundacji Sternik-Kraków

ul. Radzikowskiego 52,

31-315 Kraków

tel.: 12 623 76 24