Zespół ds.
Wsparcia Psychologiczno-Pedagogicznego
Specjaliści pracujący w Fundacji Sternik-Kraków dbają o rozwój uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi i rozwojowymi, specyficznymi trudnościami w uczeniu się, a także – w przypadku wystąpienia potrzeby – troszczą się o dzieci będące w szeroko rozumianym kryzysie. Członkowie Zespołu ds. Wsparcia Psychologiczno-Pedagogicznego udzielają pomocy w formie pracy indywidualnej i w małych grupach, prowadzenia warsztatów i wykładów oraz konsultacji dla rodziców.
Mateusz Mazur
wychowawca klasy 3, koordynator Zespołu d.s. Wsparcia Psychologiczno-Pedagogicznego
Alicja Karbowniczek - psycholog szkolny
Prowadzi zajęcia indywidualne i grupowe z uczniami, prowadzi bieżące konsultacje i interwencje.
Monika Kmiecik - Gajda - pedagog szkolny
Wspiera uczniów i nauczycieli, rozwiązuje sytuacje kryzysowe.
Grażyna Lubelczyk - terapeuta integracji sensorycznej
Stymuluje centralny układ nerwowy dzieci poprzez pobudzanie receptorów zmysłowych, pracuje także z częścią uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi.
Aleksandra Marcinkiewicz-Steć - logopeda
Zajmuje się logopedycznymi badaniami przesiewowymi uczniów, a także wspiera rozwój mowy u uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi.
Wioleta Mazur - pedagog specjalny
Wspiera uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi i rozwojowymi
Adrianna Pyla - terapeuta pedagogiczny
Wspiera uczniów ze specyficznymi potrzebami edukacyjnymi i rozwojowymi
Jadwiga Syrek - nauczyciel współorganizujący kształcenie specjalne
Wspiera uczniów podczas lekcji, dostosowuje metody i formy nauczania dla uczniów objętych kształceniem specjalnym w szkole Wierchy.